Нові оголошення

Головна Регуляторна політика Обґрунтування щодо встановлення з квітня 2018 р. тарифу на централізоване водопостачання, що надає КП «Теплокомунгосп» для потреб населення, бюджетних установ та інших споживачів

Обґрунтування щодо встановлення з квітня 2018 р. тарифу на централізоване водопостачання, що надає КП «Теплокомунгосп» для потреб населення, бюджетних установ та інших споживачів

trezubec2

ПРОЕКТ

ЗЕЛЕНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
м. Херсон
смт. Зеленівка

РІШЕННЯ


Про встановлення тарифу на виробництво, транспортування
та збут послуг з водопостачання, що надає КП «Теплокомунгосп»
населенню, бюджетним установам та іншим споживачам
на території Зеленівської селищної ради

В зв’язку зі змінами в законодавстві на 2018 рік, а саме - підвищення мінімальної заробітної плати з 01.01.2018 р., тарифів на електроенергію, податків, вартості паливно – мастильних матеріалів, з метою запобігання припинення діяльності КП «Теплокомунгосп», враховуючи клопотання директора підприємства Черепіна В.І. від 05.01.2018 року № 02, та надані ним розрахунки планових витрат на послуги з централізованого водопостачання, що виробляє, транспортує та збуває КП «Теплокомунгосп», виконані згідно постанови КМУ від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово - комунальні послуги», а також відповідно до проведеної процедури прийняття регуляторних актів згідно з вимогами статей 8, 9, 13, 35 Закону України
«Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності », керуючись рішенням виконкому Зеленівської селищної ради
№ 73 від 03.12.2013 «Про затвердження порядку щодо підготовки та надання на погодження органам місцевого самоврядування розрахунків на житлово – комунальні послуги, що надаються населенню,бюджетним установам та іншим споживачам на території Зеленівської селищної ради», погоджене Херсонським обласним територіальним управлінням Антимонопольного комітету України, керуючись частиною 3 статті 31, статтею 7 Закону України «Про житлово – комунальні послуги», статтею 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», підпунктом 2 пункту «а» статті 28, підпунктом 1 пункту «а» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою КМУ від 17.07.2014 № 269 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», виконком Зеленівської селищної ради

ВИРІШИВ :

1.Встановити з квітня 2018 року тариф на виробництво, транспортування та збут послуг з централізованого водопостачання, що надає КП «Теплокомунгосп», населенню, бюджетним установам та іншим споживачам селищної ради, а саме:
для населення - 12,50 грн. з ПДВ за 1 куб. м;
для бюджетних установ - 12,50 грн. з ПДВ за 1 куб. м;
для інших споживачів - 12,50 грн. з ПДВ за 1 куб. м;
2.Рішення виконавчого комітету Зеленівської селищної ради від 04.04.2017 року № 15 « Про встановлення тарифу на виробництво,транспортування та збут послуг з водопостачання,що надає КП «Теплокомунгосп» населенню, бюджетним установам та іншим споживачам селищної ради », вважати таким, що втратило чинність.
3. Контроль за виконання даного рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконкому селищної ради
Уманського О.Г.

Селищний голова Семчишина О.С.

Обґрунтування щодо встановлення з квітня 2018 р. тарифу на централізоване водопостачання, що надає КП «Теплокомунгосп» для потреб населення, бюджетних установ та інших споживачів

Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про ціни і ціноутворення», «Про питну воду та питне водопостачання», «Про державне регулювання в сфері комунальних послуг», постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» для суб’єктів природних монополій та суб’єктів господарювання передбачено встановлення економічно обґрунтованих тарифів на комунальні послуги на рівні, що буде покривати всі витрати з собівартості цих послуг.

Відповідно до частини десятої статті 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у разі зміни протягом строку дії цін/тарифів обсягу окремих складових економічно обґрунтованих витрат з причин, які не залежать від виконавця/виробника, зокрема, збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси, виконавці/виробники проводять коригування встановлених цін/тарифів на житлово-комунальні послуги і подають на затвердження до органу, уповноваженого здійснювати встановлення таких цін/тарифів.

На теперішній час, у порівнянні з діючим тарифом, що був розрахований ще на початку 2017 р. відбулося значне підвищення декількох складових.
У відсотковому виразі ріст склав:
1. Підвищення мінімальної заробітної плати на 16%.
2.Підвищення паливно – мастильних матеріалів на 24,3%.
3. Вартість електроенергії на 8,5 %.
4. Хлорування та відбір води з точок на 93,3%.

Визначення та оцінка альтернативних способів
досягнення зазначених цілей.
З огляду на вищевикладене, пропонується розглянути три альтернативи:

Альтернатива 1.
Збереження існуючого стану, тобто без зміни чинних тарифів є неприйнятною альтернативою, оскільки в цьому випадку підприємство не зможе сплачувати в повному обсязі спожиту електроенергію, обов’язкові платежі в бюджет, заробітну плату та інші платежі, матеріали. Більше того цей варіант веде до не виправданих збитків і банкрутству підприємства.

Альтернатива 2.
Збереження існуючих тарифів на послуги для населення, бюджетних установ та інших підприємств та організацій при компенсації частки збільшення витрат КП «Теплокомунгосп» з селищного бюджету - не може бути прийнята через відсутність відповідних коштів в селищному бюджеті.

Альтернатива 3.
Встановлення нових тарифів на послуги централізованого водопостачання для населення, бюджетних установ та інших споживачів, яка забезпечує досягнення в цілому збалансованості доходів і витрат комунального підприємства «Теплокомунгосп»», проведення своєчасних розрахунків за енергоносії, підтримання працездатності системи водопостачання.
Підприємством постійно розробляються та впроваджуються заходи з економії матеріальних ресурсів, підвищення продуктивності праці та інше, але це не може в повній мірі перекрити зріст цін на експлуатаційні витрати.

Основні цілі, на досягнення яких спрямоване дане
рішення про зміну тарифу

Вигода:
1.У сфері інтересів Зеленівської селищної ради й комунального підприємства «Теплокомунгосп»:
- підвищення надійності роботи об’єктів комунального підприємства;
- одержання доходів в обсязі, достатньому для своєчасних розрахунків за енергоносії й беззбиткову роботу підприємства;
- поліпшення якості послуг водопостачання.
2.У сфері інтересів населення, бюджетних установ та інших споживачів:
- забезпечення надійності наданих послуг;
- можливість більшій кількості споживачів скористатися правом одержання житлових субсидій.
- забезпечення безперебійного надання послуг централізованого водопостачання.

Втрати
Така ситуація ставить під загрозу стабільність забезпечення населення, бюджетних установ та інших споживачів централізованим водопостачанням, надання послуг належної якості і може призвести до:
- припинення або суттєвого обмеження надання цих послуг;
- виникнення заборгованості за електроенергію та неможливості укла-дання договорів на його постачання;
- виникнення заборгованості із заробітної плати;
- несвоєчасної оплати податкових платежів;
- нарахування підприємству штрафних санкцій за не¬своєчасні і неповні розрахунки за енергоносії та несвоєчасну оплату податкових зобов'язань.

Зауваження та пропозиції приймаються протягом 14 днів з дня публікації цього повідомлення за адресою підприємства : м. Херсон, смт. Зеленівка, вул. Л.Українки,7 або на електронну адресу : Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду


Адміністрація КП «Теплокомунгосп»

 

Хост

Hosting Ukraine

Статистика сайту